[Epitesz-barkacs] gaz hasznalat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 15:06:30 CEST

Vajk Fekete wrote:
> a firelé lényege hogy a kazánon kívül van. Ami belül van, az mind
> elázhat. ami kazánban alul van a vezérlő, ott simán elázik a fentről
> jövő zuhanytól, amiben fent, ott meg melege van és nem érni el.

Így is fel lehet fogni, de szerintem nem erről van szó, hanem arról, hogy van
egy vízvezeték-rendszer (hmv), egy fűtéscső-rendszer, és ezek miatt eleve kell
valami érintésvédelem, ami gyanús, hogy pont ezeknél csak firelé lehet már.
Függetlenül attól, hogy bojler van-e vagy bármi más elektromos berendezés, pl
átfolyó vill vízmelegítő.

És ebbe a rendszerbe be kell kötni fémkádat, fém zuhanytálcát, fém fogkefét és
fogsort.... :-)

Az én szememben az elektronika elázása nem érintésvédelmi, hanem üzembiztonsági
probléma.