[Epitesz-barkacs] gaz hasznalat

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2016. Okt. 3., H, 15:29:30 CEST

Én ajándékba kaptam egy ilyet rokontól, kellemesen puha birkabőr(szőr)
utánzat, a székem ülőkéjét és háttámláját borítja be. Egy rápattintható
patenten keresztül szép zöld színű vezetékkel egy földelt dugasz
földelésére volt kötve az állítólag benne található árnyékoló háló.
Potom 35eFt-ért (ennyit vallottak be) vették egy buszkirándulás
keretében. Nyugdíjas ismerősöm félmilliós névértékű amerikai porszívót
vásárolt 980eFt-ért OTP hitelre úgy, hogy soha nem volt számlája
OTP-nél, és a hitelhez sem kellett sehova mennie, csak aláírta a papírt.
(Egyetlen ügyvéd sem vállalta a pert.) És a matáv mellett még kettő
telefontársasággal volt szerződése vezetékes telefoncsomagra, hogy olcsó
legyen a telefonálás.

pi