[Epitesz-barkacs] gaz hasznalat

Hofferek Attila attila.hofferek at soka.co.hu
2016. Okt. 3., H, 15:43:35 CEST

Apámnak is volt ilyen hitele amikor meghalt. Provident.
Bementem hogy akkor visszafizetném, satöbbi, úgy néztek rám
mint egy ufóra. Ők már elkönyvelték behajthatatlannak, amikor
emailben beküldtem scannelve a halottit hogy lécci pár hónapig
most nem tudnám törleszteni. Ezeket a nagy kockázatú hiteleket
simán lehet nem fizetni, vedd fel a kutyád nevére :D