[Epitesz-barkacs] gaz hasznalat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 15:58:36 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Jó az a fi relé. Nekem a mosogatógép kezdődő szivárgásának első jele
> a fi relé lecsapkodása volt. Pedig pár csepp jött még csak ki akkor.

Jó bizony, csak meg kell fontolni, mi legyen a védett kör, készülék...

Múlt héten sokat bosszankodtam. Valami hiba a hegesztőgépben, leverte a firelét.
Na de meg kell holnapra lenni. Kikötöm a zöldsárgát, folytatom a melót, akkor
meg a kismegszakítót verte le, ha nem is rögtön. Bedugom fordítva a konnektorba,
a feladatot el tudtam végezni.

Mára viszont már teljesen kikészült a főtrafója, a javítás elkerülhetetlen.

Na de teljesen sötétben maradni azért, mert valami átvezet, az marha
kellemetlen. Legjobb lenne több firelé több fogyasztócsoport számára. Mondjuk ne
álljon le a mosógép azért, mert van egy rossz fajta villásdugó, ami átvezet a
védőföld és a villa között felületi szennyeződés miatt. A mosógépnél ugye ez
általában újrakezdést igényel, új mosószertöltést...

Különben valami elromlott az elektromos hálózatban is. Egyre gyakoribbak a
hosszabb-rövidebb idejű áramszünetek. Van, aki az elmaradt karbantartást mondja
okként. Kénytelen leszek mindenféle szünetmentesekben gondolkodni.