[Epitesz-barkacs] macskabiztos egerfogo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 17:14:23 CEST

Karoly Kovacs wrote:
> És a macskáid mit szólnak hozzá?

Mihez? A régi egérfogóhoz nem fértek hozzá, mert azt nem mertük csak úgy letenni
sehova. Eltörné a "kezét". Ezt az újat meg hiába cseszteti, nem jön rá, hogy
csap le.

Az egérhez gondoltad? Nagyon figyelik, de nem tudják elkapni, mindig találnak
valami olyan helyet az egerek, ahol a macsek nem fér hozzá. Elkaptak már néhány
egeret - az udvaron, de ez minden. Sőt, még rosszabb a helyzet: elkapja az
udvaron, beviszi, talán azért, hogy dícséretet kapjon, és el is engedi. Volt már
nem egy ilyen. Más esetben meg játszanak vele.

Na látod, ez a baj.