[Epitesz-barkacs] gaz hasznalat

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Okt. 3., H, 17:53:09 CEST

Ja, még annyit: az első búvárszivattyúm még barkács kategória volt, azt
viszacserélték ugyanolyanra garanciában, s amikor az is megmakkant, azt
mondtam, inkább ráfizetek, adjanak egy pofibbat. Most az van, hogy a két
barkács kategóriás egy-egy évet bírt, a profibb három évet. :) Tudom,
telhetetlen vagyok, de nekem ez a három év azért elég mégis csak kevés a
boldogságomhoz.

Károly