[Epitesz-barkacs] macskabiztos egerfogo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 23:16:00 CEST

Vajk Fekete wrote:
> A sajt egy legenda. A lenyeg hogy hova teszed. Az eger a fal mellett
> szeret futni. Ott belemegy vakon, csali sem kell. De ha valami, akkor
> csoki.

Próbáltam én már rengetegféle kaját, kolbászt, mogyorót (ezt tutira szereti),
diót. A sajt legutóbb jött be, amikor nálam kotorászott. Elmentem bokajáratásra
kb 2 órára, azalatt meg is találta a sajtot, és rajta is vesztett.

(Ja, gyaloglás: ma is mentem, az út oda-vissza 4,8 km, erős szél fújt, de ebből
csak kb egyszer fújt szembe, kb 400 méteren. Fel se tudom fogni, hogy lehetett,
hogy a sokféle irányba menés során hogy lehet, hogy szinte végig hátszélben
mentem.)