[Epitesz-barkacs] gaz hasznalat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Okt. 3., H, 23:21:43 CEST

Beka wrote:
> Hello László Szalai!

> Repülőgép.

Nahát, valaki tudta! :-) Gratulálok! És örülök is, mert már hülyének képzeltem
magam, hogy biztos én talátam ki valami lázas állapotban, és nem is létezik a
szó.

> A göbzi viszont nem tudom miből alakult.

Én sem, de a napköziben anno sokszor használtuk. Repcsi szóból eredhet
elröhögve, eltorzulva. Nagyon eszetlen baromságokat műveltünk anno.