[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2016. Okt. 14., P, 10:03:30 CEST

Sziasztok!
Szia Imre!

2016. október 14. 6:30 Kormos Imre írta:

> Ez normálisan működik olyan kazánnal is, ami nem tud láng-szabályozást?

A Honeywell CM907 és a régebbi CM67 nálam együtt működik, ráadásul még be
is fűtök a kandallóba naponta.
A CM67 fent van az emeleten a gyerekszobában. Oda elhanyagolható mértékben
jut fel a kandalló melege.
A földszinten a kandallótól 1,5m-re van a CM907.
Ezek a termosztátok úgy működnek, hogy ha a beállított hőmérsékletet nem
haladja meg a mért, akkor
óránként hatszor, (mintha beállítható lenne 12 is) bekapcsolja a kazánt
valamennyi időre.
Ha túl alacsony a hőmérséklet, akkor folyamatos a bekapcsolás.

A túlfűtést hőfokszabályzós radiátor szelepekkel próbálom elkerülni.

A komfort érzet nagymértékben megnő, ha a radiátor állandóan langyos vagy
meleg és nem
pedig hol forró, hol pedig hideg. Pont ezt produkálja a kb 10 percenkénti
bekapcsolással a Honeywell
termosztát.

Üdv. Tibi