[Epitesz-barkacs] Automatizált hőmérő Wifi kapcsolattal

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Okt. 14., P, 10:58:01 CEST

Hi,

On Thu, Oct 13, 2016 at 11:30 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Na jó, így már ennek is bőven van értelme. 4 fok az tényleg sok. Van valam
> computherm hőfokszabályozó ismerősnél, és +/-0,5 fokra van beállítva, de
> ez az 1
> fok p-p lengés meglehetősen zavaró volt, amikor ott aludtam.

A termosztát a konyhában van, ami a legstabilabb hőfokú az egész házban...
:)

Most reggel hatra a nappali lehűlt 18 fokra, a hálószoba 20 fokra, a konyha
meg 21,1 fokon állt. Bekapcsoltam a fűtést, most öt órája fűt a kazán, a
nappali 21,1 fokos, a hálószoba 22,1 fokon áll, a konyha meg 22 fokos.

Szóval más módon kell fűteni... :)

Bye,
Auth Gábor