[Epitesz-barkacs] Asztali körfűrész kérdés

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Okt. 23., V, 09:27:54 CEST

Kellene vennem egy ilyet. Igen ám, de valami furcsaságra bukkantam.
Amikor mászkáltam az egyik barkácsáruházban, feltűnt, hogy az egyik
típus szinte cakkra ugyanúgy néz ki, mint az én itthoni csempevágó
készülékem.
Nem pont ilyen, de valami ilyesmi:
https://www.google.at/shopping/product/17174158258229655632
Jobban megnéztem a cuccot, és kiderült, hogy szóról szóra megegyeznek az
adatok (teljesítmény, fordulatszám), csak természetesen a csempevágómban
keményfémlapkás körtárcsa van, míg boltban látott asztali fűrészben
fához való tárcsa.
Akkor ez azt jelenti, hogy ne is vegyek asztali körfűrészt, csak bele
illeszkedő (átmérő, lyukátmérő), fához való körfűrészlapot? Örülnék
ennek a megoldásnak, mert helyhiány van a műhelyemben. :)

Köszönöm előre is a válaszaitokat:
Károly