[Epitesz-barkacs] Asztali körfűrész kérdés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Okt. 23., V, 10:51:43 CEST

Szia,

Arról árulj el részleteket, hogy mire szeretnéd használni. Lehet hogy
teljesen jó hozzá a csempevágó, lehet hogy nem.
A hasonló körfűrész kb annyiban különbözik, hogy dönthető és van kicsit
normálisabb párhuzam meg szögvezetője.
De elég kicsi az átvágása, gyenge, és az igazi baja hogy rossz rajta az
élsebesség. 2800on forog egy 210es tárcsa. 2800 az egy 350-400asnek a
szokásos fordulata, a kisebbnek sokkal több kellene.

Igaziból abban a szerencsés helyzetben vagy, hogy veszel egy lapot, és
minimál költségvetéssel ki tudod próbálni hogy neked megfelel-e. Nem tudom
alul mennyire lehet belenyúlni a korongba, valami dobozt azért csinálj köré
ha használni akarod, a próbánál meg nagyon észnél lenni.

Vajk

Vajk