[Epitesz-barkacs] (nincs tárgy)

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2016. Sze. 8., Cs, 15:01:08 CEST

Elemhatárig, vagy törésvonalig gondoltam, így össze is kell polírozni. Sajnos 21 éves a kicsike, így sok helyen foltozta a karosszériás, így lehet, hogy a legegészségesebb egy teljes fújás lenne, de arra még bátorságot kell gyűjteni. A telefonfesték nagyon híg, hamar megfolyik. Robotok használták.
Hofferek Attila <attila.hofferek at soka.co.hu> írta:

Teljes elemet fújsz vagy csak összeködölöd összepolírozod?

 On 2016. 09. 08. 14:51, Orbán Mihály wrote:
>Sziasztok! Javítanom kell a kocsim fényezését. Majdnem minden adott hozzá.  Van szórópisztolyom, hétfőn megérkezett az új kéthengeres kompresszorom, van vagy 20 lityi telefon festékem, ami teljesen megegyezik színben az eredeti fényezéssel. Csupán lakkom nincs. Így azonban matt marad  a festett felület.Csónak lakkal nem szeretném átfújni, azt, hogy milyen kell hozzá, nem tudom. Ebben kérnék tanácsot, ötletet, segítséget. Na meg ha lehet beszerzési forrást, ami nem baj, ha neten is elérhető. Nagyon köszönöm. Misi _______________________________________________ Epitesz mailing list Epitesz at lists.javaforum.hu http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz
 -- Hofferek Attila

    --
Hofferek Attila