[Epitesz-barkacs] Fw: bojler

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2016. Sze. 8., Cs, 22:19:34 CEST

Jelentem, sikerült lebeszélnetek a gázbojlerre való áttérésről.Ettől persze még be kell vezetnem a gázt, mert öregszünk.Szerencsére csonk már van.Ha télen fogok ki egy olyan gerinc műtétet, mint amin most átestem és netán az asszony is benyal valami nyavaját, megfagyunk. A faelgázosítót bizony etetni kell. Sajnos a kazán bekötés meg már minimum fél milla gáz esetében. Tehát irány az OTP és holnap kötök egy lakáskassza szerződét. ;-)