[Epitesz-barkacs] Fw: Re: Fw: bojler

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Sze. 9., P, 11:28:28 CEST

Orbán Mihály wrote:

> Az már van. Nem hiszed, de split, inverteres és ha jól emlékszem
> 86000 volt két éve. Sikerült bevezető áron megcsípnem. Remekül fűt,
> vagy hűt. Ráadásul megtanultam klímát bekötni. Bocs a nagyképűségért,
> de így volt.

Akkor jó, szerintem ezzel legalább részben ki is van küszöbölve, hogy gázkazánt
kelljen beépíteni.
Esetleg kellhet még, és ha már van pénz erre, felraksz más helyiségekbe is egy
vagy két példányt, és annál kényelmesebb nincs is, mint hogy ágyból
távirányítóval tudod kapcsolgatni, változtatni. Ennél nem tudsz rokkantabb
lenni. :-)

Van már tapasztalatod az inverteres klímával téli kemény viszonyok esetén? Nekem
csak a sima, ki-bekapcsolóssal van, az inverteressel csak a most következő télen
lesz. Csak attól tartok, hogy van benne valami védelem, ami bizonyos kinti hőfok
alatt letiltja a működést. Az pedig nem lenne jó, mert ez egyedül kell, hogy
helytálljon. A szerelők pampogtak ilyet, hogy +7 fok, de ezt korábban se vettem
komolyan. A ki-bekapcsolósok meg elmentek -18 fokon is. Méghozzá biztos nem 1
körüli COP-vel, mert akkor belénk fagyott volna a ... Ezzel szemben normális
hőmérséklet volt.