[Epitesz-barkacs] Csepegtető(?) cső?

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Sze. 26., H, 12:37:22 CEST

Sziasztok!

Igen rossz a kerti talajunk (de ebbe most nem mennék bele mélyebben,
egyet s mást már megtettünk a javítás érdekében).
Arra gondoltam, hogy jövőre csinálnék csepegtető (gyöngyöző?) csöves
öntözést pár helyre. Azért a több kérdőjel, mert nem tudom a helyes
magyar nevét, németül Perlschlauch (szó szerint: gyöngyöző cső). Arra a
fajtára gondolok, amely rücskös felületű, s mintegy "kiizzadja" a vizet.
(Azaz nem a sok apró fúvókás megoldásra.)
Emlékeim szerint valahol olvastam, hogy ebből a fajtából a drágát kell
megvenni, mert az olcsó gyártmányok hamar felmondják a szolgálatot.
A kérdésem ezek után, hogy van-e ezek között valami különösen fontos/jó
gyártmány? Mittomén, olyanra gondolok, hogy az XY cég által gyártott
csövek jók, de az YZ csövek nem jók, stb.

Köszönöm előre is, ha tudtok segíteni (akár gyártó link vagy teszt link
is jó):
Károly