[Epitesz-barkacs] Csepegtető(?) cső?

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2016. Sze. 26., H, 17:53:07 CEST

Közben nézegettem, a 20mm-es kpe cső valóban 2mm falvastagságú.
Tehát a cső anyagának a keménységétől függ, bele lehet-e nyomni a tűt.
Az biztos, hogy a végére már eléggé fog fájni a kezem. :) (Gondolom,
Attila is valami erősebb befogó szerszámmal nyomta a tűt.)

Érdekes, hogy .hu az ára kb. 40%-a az itteni (.at) árnak. Pedig műszaki
cikkeknél (főleg ha eu import a cikk) nem szokott ekkora különbség
lenni. Majd ha megyek haza, akkor otthon veszek. Szatmári boltok
mindenfele vannak az országban:
http://www.szatmari.hu/termekek/fo_futes/szerelvenyek/csovek_csorendszerek_idomok/kpe-csovek-es-idomok

Károly