[Epitesz-barkacs] Csepegtető(?) cső?

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2016. Sze. 26., H, 18:23:12 CEST

Nekem is ilyen csepegtető cső van az udvaromban, kb 150 m lehet összesen.
Nem egy darabban van, de a leghosszabb olyan 60-70 m lehet, egyben.
Most az árára nem emlékszem, de biztos, hogy nem volt sokkal-sokkal drágább
a sima KPE csőnél. Lassan 10 éves, van, ahol nap is éri, de bírja.
Egy baja van, elég vékony a falvastagsága, a párom egy csapással kettéüti a
kapával :) , meg könnyű megtörni is.
Jó ötlet az a csőrögzítő kampó, majd veszek párat.
KI

ui: Itt: http://www.ontozescentrum.hu/index.php?inc=aruk&inc2=almenu1&id1=17

olyan 70-80 Ft-ot írnak, szerintem ennél olcsóbb volt..