[Epitesz-barkacs] garázskapu hajtás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2017. Dec. 5., K, 08:41:09 UTC

arra lehet motort tenni? ott nagyon nem egyenletes a szükséges erő.

a torziósnál van egy tengely, amin van a rugó, és ahhoz mennek a
drótkötelek. arra a tengelyre lehetne tenni a motort, és kész is. ez a
tengely lehet a kapu felett is, nem kell hátul legyen. a szekcionáltaknál
hátul van, mert úgyis kell sín a kapunak hátra.
belmagasság sincs? mert a motor sínje nem kell a plafonon legyen, lehet
lejjebb, ha van szemöldökmagasság.

mindenképpen az tűnik legegyszerűbbnek, hogy a fűtéscsövet alakítsd át, és
akkor lehet standard megoldás a kapuhoz, ami hosszútávon sokkal jobb.