[Epitesz-barkacs] Elektromos radiátor kérdés

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Dec. 5., K, 14:54:32 UTC

Nálunk most fogok fölszerelni egyet, ezért én is utána néztem, szerintem
is a desztillált víz a nyerő. Desztillált víz gyanánt meg a
páramentesítő tartályából öntök bele. Csak a föltöltésre kell
odafigyelni, vagyis a tágulásra. Nyitva kell hagyni a tetején, és amikor
maximális hőfokra fölfűtötte magát és kicsorgott a fölösleg, akkor kell
belecsavarni a dugót. Vagy eleve levegőt kell hagyni a fölső részben, az
viszont nem fog akkor melegedni.

pi