[Epitesz-barkacs] hatosanya forrasztása

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2017. Feb. 6., H, 17:07:13 CET

Sziasztok,

Szeretnék hatos anyákat egymáshoz forrasztani, a hatszög lapjánál fogva.

Amit próbáltam, az a vaslapra teszem, alulról melegítem, és gyantás
forrasztóón.
 - könnyen elmozdulnak
 - nem nedvesíti az ón, leszalad róla
 - ha előtte megcsiszoltam, akkor kicsit, de nem lehet vele dolgozni

Amiket ki fogok próbálni, ha nincs jobb ötlet:
 - előtte egy kis forrasztóvíz
 - vízszerelő paszta. ez savas, és az ón is benne van
 - ezüstös keményforrasz és folyasztószer
 - valami sablonhoz csavarozni, hogy ne mozduljon el. jó lenne nem
hozzáforrasztani a sablonhoz.

Egyéb ötlet?

Vajk