[Epitesz-barkacs] Csavar kicsavarás kandallóból.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Jan. 22., V, 20:26:07 CET

Imre Kormos wrote:
> Én levegős kerékkulccsal próbálkoznék.

Azzal is akkor, ha rendes fej van hozzá, tehát nem csillag dugókulcs, hanem
rendes hatszög.

De van egy kellemetlen jelenség a rozsdamentes csavaroknál. Egy esetet írok le:

Galvánüzem, alu sinek, rozsdamentes M12-es csavarok. Össze lett rakva a rendszer
(kicsit összetettebb volt), aztán változtatni kellett, szét kellett csavarni.
Semmi vegyi vagy más hatás nem érte még az egészet. A légkulcs nem volt elég a
szétszedéshez. Végül flex volt a megoldás. Nem tudom, mi történik, valahogy úgy
egymásba tud rágódni a rozsdamentes, mintha össze lenne hegesztve.

(Persze vitte volna a légkulcs, ha a nyomás meglett volna 8+ bar, de nem volt
meg. Úgy vitte volna, hogy egyszerűen elnyíródik a csavar és kész.)