[Epitesz-barkacs] Csavar kicsavarás kandallóból.

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2017. Jan. 22., V, 20:49:22 CET

Sziasztok!

2017. január 22. 20:26 jhidvegi írta:

> Azzal is akkor, ha rendes fej van hozzá, tehát nem csillag dugókulcs,
> hanem rendes hatszög.

Ilyet sikerült szereznem.

Köszönöm az ötletet Hofferek Attilának!  Ekkor kezdtem el gondolkodni, hogy
kitől tudnék
kölcsönkérni légkulcsot. Egy jó ismerős évekkel ezelőtt kismotorokat
javított, akkor vette.
Azt mondta, hogy az autó kerékcsavart is leszedi, de nagyobb csavarokhoz
nem való.

Beállítottam a kompresszort a kandalló mellé és elkezdtem veretni vele.
Mindkét hátsó csavarral 4-5 percig is kínlódtam. Amikor elindult a
kompresszor, én
pihentem egy kicsit.
De végül sikerült.

A rozsdamentes csavar az öntvény anyagába metszett anyába volt becsavarva.

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!

Üdv. Tibi