[Epitesz-barkacs] Csavar kicsavarás kandallóból.

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2017. Jan. 23., H, 13:00:39 CET

Szia!

> Gondolkodtam a kenőanyagon én is.
> De nem tudom, van-e olyan kenőanyag, ami bírja a kb 500 Celsius-t?

Nemrégen olvastam erről, de még nem próbáltam:

http://autopartsshop.unas.hu/spd/REZPASZTA/REZPASZTA-UNIVERZALIS-HOALLO-ZSIR-30G

"Korrózió és kopásgátló adalékokkal kombinált zsír.

A vele kezelt kötőelemek hosszu idő után is könnyen bonthatók maradnak.

Jól tömit tapad,1100C-ig hatásos.Elektromos tulajdonsága miatt
vezetőzsírként is alkalmazható.

Pl:akkumulátorsaruknál,gyertyák menetéhez,kipufogók
illesztésénél,kerékcsavarok felszerelésénél használata célszerü."

Palasik Sándor