[Epitesz-barkacs] festék eltávolítása fáról

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2017. Jún. 4., V, 18:14:52 UTC

Faragott keményfa (talán tölgy) felületről/ből távolítottam el fehér olajfestéket.
Alatta valamikor sötétbarnára volt pácolva a felület, gondolom diópáccal.
Nekem a Kromofágos fellazítás működött, aztán jött a türelemjáték, a
faragásból hegyes eszközzel kipattogtatni a maradékot.
Akkor épp jól álltam szabad idővel ;-)

üdv

Gábor