[Epitesz-barkacs] kormos/füstös tégla vakolása

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Jún. 4., V, 22:11:48 UTC

Itt az a gond, hogy a tégla valószínűleg azért olyan sötét, mert már
átütött az anyagán a korom. Akkor pedig hiába dörzsölöm:(.

Évtizedek eredménye, (nagyon) soklakásos társasház, sokadik emelet,
átépítésről szó sem lehet, tehát nem tudom kikerülni a problémát. A
gipszkarton ugyan elfedi, és azt mechanikusan is lehet rögzíteni, de
mindenképpen szeretném előtte légmentesen szigetelni alatta a falat,
hogy ha egyszer mégis valaki (másik lakásból) használja a kéményt, ne
tudjon kijönni belőle semmiféle égéstermék.

Tartok tőle, hogy nem ragad rá semmiféle anyag, ezért valamiféle hálót
erősítenék rá, ha kell minden téglába fúrok rögzítést, aztén becsapom
valami misunggal, hogy a fugák teljesen fedettek legyenek. Ehhez kérek
tanácsokat, mi legyen a háló, mivel erősítsem föl, és mivel csapjam be?
Amire persze ezek után föl kell tudnom ragasztani a gipszkartont is.
Eleve valami ragasztóanyag nem alkalmazható a befedésre is?

pi