[Epitesz-barkacs] ólom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2017. Jún. 11., V, 12:49:11 UTC

szepygab at gmail.com wrote:
> Ha megfigyeled, a legalsó léc, min az ütköző van, jóval kisebb
> keresztmetszetű, nem sok férne bele.
> Arról nem is beszélve, hogy azt onnan kihúzni és visszaszerelni sokkal
> macerásabb, mint az ütközők helyére önteni két henger alakú súlyt :-)

Hát sajnos nincs módom megfigyelni, ezek szerint mégis az ólom lenne a nyerő.
Esetleg, ha nem nagyon furmány az alakja, vasból is meg lehetne csinálni, nem?

Olcsón az ólmot pl akkuk sarujából lehetne összehozni, de a lomtalanítás már
megvolt. Minden más vásárlással jár, ólomcső már elvétve se akad. Nekem van egy
darab a csörlő horgához rögzítve tök hasonló okból, üresen nem akar lejönni. :-)