[Epitesz-barkacs] ólom

László Szalai szalai.laszlo75 at gmail.com
2017. Jún. 11., V, 13:27:08 UTC

Sziasztok!

Régen fegyverboltban lehetett ólmot venni.
Bányákban, azt hiszem a csillék környékén voltak patkó alakú
ólomtömbök, nem tudom mire használták, hozzám került 30 éve pár darab,
de sajnos már nincs meg.
Az első garzonom előtte fogorvosi rendelő volt, röntgenkészülékkel, én
bontottam le a kb. 2 mm-es lemezt az ajtóról, de már az sincs meg,
csak hátha ilyen helyen hozzáférsz esetleg.

üdv,
L.