[Epitesz-barkacs] átviteltechnika

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2017. Jún. 16., P, 14:23:18 UTC

Olyat láttam hasonló helyzetben, hogy a fölötte levő függőfolyósóhoz
befeszítettek egy zsaluzat alátámasztására való fém stolicát, azon volt egy
elforgatható kar (gém) és rajta a csörlő.
Felhúzták, befordították, leakasztották.
Szerintem lehet ilyet találni gépkölcsönzőben arra az egy napra - vagy többre
;-)

Gábor

Balázs Bámer írta 16 Jun 2017  15:53 levelében:

> "legfeljebb a kapuba teszi le, liftbe nem fér be, a lépcsőház
> szerencsére elég tágas. Családon belül nem oldható meg a
> fölvitel. Mit javasoltok?"
>
> Van fölötte függőfolyosó? Ha igen, kell ott egy csigát
> telepíteni, csörlővel fölhúzni a cél szintig, bekormányozni,
> bevinni.
>
> szia: Balázs

Üdv

Gábor