[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2017. Jún. 17., Szo, 15:48:44 UTC

Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu> írta, 2017. 06. 17.:
> Sziasztok!
>
> Amerikai konyhában lehetne például csak azon a részen valami jófajta
> műgyantával megerősíteni a szalagparketta felülelét?

mivel a jófajta műgyanta  ősszeveszhet a szalagparketta ismeretlen eredetű
pármikron vastagságú pozdorjaszépítőjével, én azzal kezdeném, hogy
egy szalagparkettahulladék darabon próbára tenném a jófajta műgyantát

vagy felderíteni, hogy egyáltalán melyik gyártó műgyantájából lehet 1kg-ot
is beszerezni (mert 25kg vödörnyit pl nem szívesen venne az ember 3m2
felület miatt)

az biztos, hogy 40 évvel ezelőtt valódi fa parketta lakkozásához létezett
teljesen átlátszó parkettlakk, de a mai bozdorjaszépítő pármikronos
parkettaminta bevonat összetételét még nem találtam meg a neten