[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2017. Jún. 17., Szo, 17:52:41 UTC

Kaczmarek Edvárd <edk-barkacs at babakezek.hu> írta, 2017. 06. 17.:
> Te ugye nem tudod, mi a különbség a szalagparketta és a laminált padló
> között?

mind a kettőnél a marketingoló duma "...a kemény HDF hordozóréteg miatt... "
szöveget tartalmazza,

ami hasonló az "alma ízű", "citrom ízű" átverészhez,  mint ahogy
veszünk egy kis fűrészport, pontosabban ausztrál fűrészport.
Elkeverjük alkohollal, vízzel és néhány egyéb összetevővel. Mindezt
egy kicsit főzni kell, és hamarosan kellemes, természetes eperaromát
kapunk. Kicsit megváltoztatott receptúrával a fűrészpor málnaaromaként
is szolgálhat, képes azonban akár a kakaóra, a csokoládéra vagy a
vaníliára is megtévesztően hasonlítani.

de ha pl. hajópadlót veszek, az teljes metszetben ugyanaz a fa