[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2017. Jún. 17., Szo, 19:11:51 UTC

Kaczmarek Edvárd <edk-barkacs at babakezek.hu> írta, 2017. 06. 17.:
> Akkor jól gondoltam.

a laminált padló
és
a "valódi fa parketta" fajták között
a -- furnér parketta     <<-- Furnérparketta

A furnérparketta háromrétegű, szintén új termék. Fedőrétege fafurnér,
középrétege általában HDF (nagy sűrűségű farostlemez), emiatt
kiemelkedő a Brinell keménysége. Csaphornyos kialakítású, a fedőréteg
(járóréteg) többnyire keményfa.

persze a "valódi fa parketta" fajták között a másik  7 között
a " szalagparketta " szó is szerepel,

de nálam a
a "valódi fa parketta"  ==  "furnér parketta" HDF (nagy sűrűségű farostlemez)
                                          b at szta ki a biztosítékot