[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Beka beka63 at freemail.hu
2017. Jún. 17., Szo, 20:06:30 UTC

Hello Pataki István!

> Az én elképzelésem az, hogy a konyharészen esetleg felcsiszolom
> a szalagparketta lakkozását, vagy ha nem ellenségei egymásnak,
> csiszolás nélkül rákenek 1-3mm vastagságban valamilyen - lehetőleg
> átlátszó - kétkomponensű parkettalakkot. Ettől a kopásállóság
> mellett leginkább a vizállósági idő növekedését várom el.

Miért nem teríted le linóleummal? (ma már nem az, de mindegy)
Mivel egyben lesz, nem megy át rajta a víz. Nem drága anyag.
Mindenféle mintájút lehet kapni. Például parkett mintázatú is van.
Ha nem tetszik, elkopott, kiégett, akármi, pikk-pakk cserélhető.
Ráadásul végig ott lesz alatta védve a szalagparketta.
Mivel a konyhában úgyis lesz rajta néhány bútor, ami lenyomja,
egy le sem kell ragasztani.

    Géza