[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2017. Jún. 17., Szo, 20:35:39 UTC

SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta, 2017. 06. 17.:
> Amúgy bármikor volt ezek közül valamelyik a kezedben, vagy csak osztod az
> észt a marketingdumákról és a vásárló átveréséről?

amennyire mintaboltokban meg fatelepeken kezembe vehetem még a vásárlás
eldöntése előtt, annyira igen, néhol létezett "szakeladó" is, azt is
meghalgattam,
azután szorozgattam négyzetméter árak alapján, és a már beszűkült
választékokból  a második nekifutáskor gyakorlatilag a HDF mindenütt előjött :-(

> De, hogy konstruktív is legyek babmuszban van vizes helyiségbe való
> parketta. Aztán vagy szereti valaki a bambuszt, vagy nem.

a bambuszt szerethetem is, de ha a pénztárcám nem bírja, nem leszek
bambuszvásárló.