[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Imre Kormos imre.kormos at gmail.com
2017. Jún. 18., V, 06:01:04 UTC

Mi a lányomnál a konyhába raktunk le laminált parkettát is. Eleve
mérsékelten vizálló volt (szerintem ez azt jelentette, hogy az az
összepattintós rész műanyagozott), és adtak hozzá egy sziloplaszthoz
hasonló tömítőanyagot, amitől állítólag vízálló lett. Igazi tapasztalat
nincs, mert 2 év múlva ikreket szült, és nagyomm lakásba költözött.
Ki

2017. jún. 17. du. 10:24 ezt írta ("Pataki István" <
pataki.istvan at freemail.hu>):