[Epitesz-barkacs] rugós pánt/zsanér

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2017. Jún. 18., V, 14:15:15 UTC

Sziasztok!

Évek óta keresem a megoldást a teraszajtó szunyoghálójára. Idén a mágneses
záródásút próbáltam ki, és majdnem jó is.
Szépen záródik, csak annyi a bjaa, hogy a tetején levő sín - amibe a két
hálószárnyat kellett bepattintani, egybe fogja akét szárnyat. Így
vállmagasságban már nem nyílik eleget, könnyű beleakadni, pedig nem vagyok
egy svájci néger ;-)

Az lenne az ideális, ha a felső sín is kétfelé nyílna, ami viszont csak úgy lenne
működőképes, hogy elengedve magától visszacsukdik. A szárnyakon levő
mágnesek már megtalálják egymást.

Tudtok olyan pántot, ami 3-4 cm magas és rugósan záródik? A csapóajtók
pántjai "picit" nagyobbak.

Üdv

Gábor
http://jokaja.hu