[Epitesz-barkacs] Lábazati szigetelés mesterember

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2017. Jún. 18., V, 18:27:40 UTC

Hi,

Jöttek emberek, hogy utólag leszigeteljék a lábazatát a háznak, ez lett
belőle:
https://www.facebook.com/groups/barkacsklub/permalink/326282891148865/

Na, nagyon gyanús volt a hátsó rész vonalvezetése, ezért előkaptam a
lézeres vízmértéket, karókat és egy zsinórt és mérőszalaggal végigmentem a
vonal mentén: függőlegesen és vízszintesen is.

Szerintetek, milyen mesterember az, aki ~16-20 centit téved 10 méteren a
vízszintesben? :D
Kedden jönnek, kinn hagyom a zsinórt és megkérdezem őket, hogy szerintük ez
milyen minőségű munka és mit gondolnak a helyzetről.

Bye,
Auth Gábor