[Epitesz-barkacs] Lábazati szigetelés mesterember

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Jún. 18., V, 20:08:14 UTC

B+, hogy te milyen kíméletlen vagy! Menten beledöglök a röhögésbe.

Azzal próbálom menteni magam, hogy Gábornak ez mégsem olyan vidám dolog,
és mint az elmúlt napok kérdéseiből sejthetitek, mostanában én is elég
sok olyan problémába futottam bele, hogy a derékszög az ugyan 90 fok, de
gyakran csak 85, vagy másik oldalról nézve 95, és akkor mégis, miért 100
fokon forr a víz?

pi