[Epitesz-barkacs] Lábazati szigete?==?UTF-8?Q?lés mesterember

njjano njjano at firegate.hdsnet.hu
2017. Jún. 19., H, 10:06:50 UTC

Na, erre az R-beszelgetesre igen kivancsi lennenk.

Nalunk, az (egyik) fantasztikus brigad aszonta, mikor szova tettem, nem-e
kellene halo a konyhaban a vakolas ala, hogy ne repedjen majd meg:

-nem ko:ll az, oreg haz ez, mar megallt, nem mozog mar sehova

aztan, mikor persze annak rendje es modja szerint minden ami tudott
megrepedt:

-szar oreg haz ez, mit akarok tole, mozog benne minden

Nah, igy lehet valaminek es annak ellentettjenek is ugyanaz az oka. Persze
ez sosem a kedves mesto:r nulla munkakedve es negativ szakertelme... vagy
a burkolo, akinek szova tettem, hogy a ragaszto technologiai leirasa ezt
vagy azt irja elo: szarok en ra mit firkalnak, en man x eve emigy csinalom
oszt kesz'... nah itt kellett volna egy csipobol egyenes labbal
vegrehajtott picsanrugast elhelyezni rajta... jah, es persze az egyetlen
hely, ahol sikerult eltalalnia a tokeletes vizszintest, az a zuhanyfulke
padloja, ahonnan ilyenforman esze agaban nincs lefolyni a viznek. Egy
borzalom az egesz, hogy szakadna rajuk a betonkevero.

Jano

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)