[Epitesz-barkacs] Lábazati szigete?==?UTF-8?Q?lés mesterember

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2017. Jún. 19., H, 11:05:53 UTC

Sziasztok!
Gábor!

Előbb szedjék le, aztán fizesd ki a földmunkát!
Ellentétes esetben előfordulhat, hogy több lesz a károd, mintha rajta
hagyták volna.

Nekem egy festőt kellett elküldenem az idén.
Túlságosan lassan dolgozott. Az összesen kb 24 órás munkát csinálta volna
becslésem szerint
szeptemberig.

2006-ban volt nagyobb ház átalakításunk.
Tavaly kezdett el kopogni és repedezni az étkezőben és a konyhában a
járólap. Beszéltem a kivitelezővel és volt olyan becsületes és elmondta,
hogy az akkor készültek mind jönnek föl. Ma már drágább ragasztót
használnak.

Üdv. Tibi