[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Jún. 22., Cs, 07:56:14 UTC

Ezért kérdeztem rá, mert nagyon fontos, hogy nem nagy erővel lehessen
kinyomni egy mm átmérőjű csövön. Az a kérdés, mégis milyen legyen? Mert
van grafitos:) meg teflonos meg mit'tom még milyen, csak az biztos, hogy
amikkel életemben találkoztam, nagyon különbözött a konzisztenciájuk. A
"zsír" állagú nyilván nem felel meg a célnak. Olyan kell, amiből a
fölösleg ki tud jönni az összepattintás után. Egy olyan technológiát
gondolok működőképesnek, amivel éppen csak annyi pluszt nyomok bele,
hogy a felhasznált anyag töredéke nyomódik ki. Ami közte marad, az a
víztaszító tulajdonsága miatt csak bizonyos nyomás felett engedi bele a
vizet az összeeresztésbe, amit maga alá ereszt egy hűtő vagy kiömlik
valami nem látható helyen és esetleg napokig ott marad, az nem fog
behatolni a résbe.

pi