[Epitesz-barkacs] Kő helyett

Topybear topylista1 at topybear.hu
2017. Jún. 22., Cs, 19:49:41 UTC

On 2017.06.22. 20:38, Pataki István wrote:
> Ezért kérdeztem rá, mert írtam előtte, hogy szalagparkettáról van szó.
>
> pi

A Click Guard nem csak laminálthoz jó (csak annak nedvességre
érzékenysége miatt ahhoz mindenképp ajánlják):
http://www.goodfellowinc.com/wp-content/uploads/2013/06/Clickguard-Eng-Fr.pdf

http://drschutz.unas.hu/spd/2260025043/Click-Sealer-Laminaltpadlo-parketta-utolagos-tomit
"Laminált, parafa padlók, szalagparketták széleit kiválóan impregnáló
folyadék. Csökkenti a felület széleinél való kidomborodás veszélyét."

Topy