[Epitesz-barkacs] hajópadló

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Május. 5., P, 19:53:16 UTC

(Beidéztem a kérdésemet is:)

Sokat segítettél! Megnéztem a bigézőmarót, többe kerül, mint a gép. Van
egy noname fölsőmaróm, összesen 20-30fm-t kellene végigmarnom, igaz
bütübe. Viszont rájöttem, sima átlapolás is elég lenne, sőt, a derékszög
meg az egyenes a lényeg, ha elég simára marom, akkor lehet élben is
ragasztani, csak ki kell próbálnom, mennyire csúnya.

Más:

Hajópadlónak ki milyen fát használt? Borovi és vörösfenyőt néztem ki.

Boroviból van négy oldalán nútolt, azzal semmit nem kell csinálnom a
(hossz)méretre vágáson kívül, és nincsen hulladék, viszont lesznek benne
toldások, szálanként egy. Vörösfenyőt találtam nagyon vonzó áron, abból
van olyan hosszú hogy nem kell toldani, viszont lesz 10+% hulladék, és
eleve drágább, mint a borovi. Érdemes spórolni rajta, marni a végeket és
toldások lesznek a padlóban?

Még nem tudom biztosan, de meglehet az lesz a legnagyobb probléma, hogy
a nagyon hosszú padlókat hogyan viszem föl az ötödikre?

pi