[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: inverteres klima

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Május. 21., V, 19:54:39 UTC

Ja, és ha már gázárban van, akkor is nagyon jó, mert parapetes konvektorokat kéne kiváltani, a nyári melegek miatt meg úgyis kell klíma. Viszont nagyon nem szeretném ha rásegítő fűtés nélkül nem menne, nagy ugyanis többek részéről az ellenállás, nekik meg már késő fizikát oktatni, aztán ha mégis kevés a fűtés télen, az egyenesen rábaeto, oda böcsület.

Még kerestem még rá, de jó lenne ha a SCOP-ot meghatározó szabványhoz tartozó konkrét meteorológiai paramétereket is meg lehetne ismerni, aztán összevetni mondjuk az elmúlt 10 év magyarországi méréseivel.

pi