[Epitesz-barkacs] maró

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2017. Május. 24., Sze, 20:13:42 UTC

18as marónak a 10mm fogás nem kevés... muszály lassan told, mert kevés a
kilowatt, viszont így baromi vékonyak a forgácsok, feleslegesen sokat
szeletelsz. tolnád lendületesen, lenne az 30méter is, csak ahhoz kellene
kraft.

mondjuk sokféle bosch maró van, pl nemolyanrég még képesek voltak hss
marókat árulni. persze a tied gondolom nem az. nekem massive, dimar, ha
szülinapom van, akkor cmt.

Vajk