[Epitesz-barkacs] maró

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2017. Május. 24., Sze, 21:44:25 UTC

ha van asztali korfureszed, akkor lec levag, pipa kivag, lec visszaragaszt.
de 10cm melyen tolgyet korfuresszel bevagni az sem 1kw.

ha maroid vannak, akkor az marad. menni fog az, csak tobb fogasban mint
szeretned. ha mondjuk 4 fogasban megvan egy horony, akkor lehet kis
fogasokkal twljes melyen szelesiteni.

vajk