[Epitesz-barkacs] műanyag zuhanytálca helyben

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2017. Nov. 18., Szo, 19:48:10 UTC

Sajnos egy felújítás után, ami során úgy tűnt, minden régi beázást
föltártunk és megszüntettünk, az idén épített új zuhany alatt megint
ázik az alsó szomszéd. Arról nincsen bizonyosság, hogy a zuhanytól-e, de
arra gondoltam, ha rákenünk egy műanyag réteget és megszűnik a beázás,
akkor nem kell a télbe fordulva szétverni a fürdőszobát, azzal meg lehet
várni a jövő nyarat. Addig nem használni a zuhanyozót, nem opció.

pi