[Epitesz-barkacs] Vízvezeték megkeresése a falban - volt: lefolyó

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2017. Nov. 19., V, 16:59:32 UTC

Gábor kérdése kapcsán jutott eszembe, hogy nekem pedig az almádi
nyaralóban kellene megkeresnem a bejövő (fő) vizcsövet a falban.
A terv sajnos nincs meg, és az sincs meg, hogy hol jön be a cső a házba.
Pontosabban annyit tudok, hogy 100% biztosan a fürdőszoba és a konyha
közötti falba érkezik be, de ez elég bő terület.

A fal a szokásos üreges téglafal, de a bibi ott van, hogy a cső az a
bizonyos több rétegű, kívülről fehér, műanyag-alu(?) kombináció, ezért a
szokásos fémkeresős módszer nem műxik. Próbáltam, van ilyen fali kereső
ketyerém, általában elég jól használható (villanyvezeték, fém
vízvezeték, stb.), de ennél a műanyag vízvezetéknél nem mutat semmit. :(

Van valami használható ötletetek azon kívül, hogy elkezdem lebontani a
házat? :)

Köszönöm előre is:
Károly