[Epitesz-barkacs] Hővisszanyerő szellőztető ötlet

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2017. Nov. 21., K, 21:47:42 UTC

Hi,

On Tue, Nov 21, 2017 at 10:17 PM <szepygab at gmail.com> wrote:

> Azt a két csőnél sem úszod meg.

Mozgó alkatrészeket? Dehogynem.

> A befúvási és elszívási pontok nem felcserélhetőek.

Oda kell tenni, ahol felcserélhető.

> Lakószobában fújjuk be a friss levegőt, onnan átáramlik konyhába, wc-be,
> fürdőbe és onnan szívjuk el.

Nekem alapvetően elég az is, ha a legnagyobb helyiségben cserélem a
levegőt, van egy hatalmas nappali, ami a ház légterének majdnem a fele.

De ezeknek a központi szellőztetők alapelve az lenne, hogy minden
helyiségben van egy nyomó és egy szívó ág, minden helyiségben önállóan
cserélődik a levegő, nem áramlik át a teljes ház minden helyiségén.

Bye,
Auth Gábor