[Epitesz-barkacs] Hővisszanyerő szellőztető ötlet

Dukai Zoltan dzoltan.listak at gmail.com
2017. Nov. 22., Sze, 09:59:48 UTC

Igaz :)

Mar most van szetdobalva par helyen paratartalom kijelzo a hazban.

Bekoltozes utan felszaladt 80% fole is a paratartalom, ez 21-22 fokon eleg
gyilkos volt, szelloztetessel most mar 50 es 60% relativ paratartalom
kozott mozgunk.
Kiszaradtak a falak lassan, de azert meg jobb lenne ha kicsit lejjebb menne
a paratartalom, na persze ha nem kellene kiengedni a meleget a buktatott
ablakon, az lenne az igazi...